Nyheter

Nya datorn är uppkopplad - skicka in ditt telefonnummer

Det var lite strul på måndag morgon, men så småningom fick den nya datorn kontakt med portlåsen. Däremot har programmet för webbokningen ännu inte kunnat sättas igång.

Många medlemmar kollade sina taggar redan under städdagen och fick dem "uppladdade" om det behövdes. Därför var det inte så många som upptäckte att deras tagg inte fungerade när systemet kom igång. Om du upptäcker att taggen inte fungerar skicka ett mejl till  med telefonnummer så kan vi komma överens om en lämplig tid att ses på expeditionen för uppladdning.

Datorbytet har också inneburit att telefonnumret i porttelefonen försvunnit för de flesta medlemmar. Testa gärna om ditt nummer funkar genom att ringa upp dig själv från porttelefonen. Om telefonumret är borta kan vi fixa det via mejl.

Skicka ett mejl till  med namn, port och telefonnummer. Skriv Porttelefon på ämnesraden i mejlet så blir det lättare att hitta dem.

Henrik Hjalmarsson i styrelsen har nu också listat ut hur man kan lägga in två telefonnummer per lägenhet.